Czas pandemii to szczególny okres dla hotelarzy na całym świecie. Podróże zostały ograniczone do niezbędnego minimum, co w konsekwencji prowadzi do ograniczeń działalności hoteli. Hilton Garden Inn Kraków Airport nie poprzestaje na standardowych działaniach i wychodzi z murów hotelowych do swoich klientów oferując swoją jakość i gościnność w usługach zewnętrznych. Jedną z nich jest marka gastronomiczna L’atmosphere Premium Catering.
Menu cateringowe zostało stworzone z pasją, specjalnie dla wymagających klientów, którzy na co dzień cenią wysoką jakość, wykwintny smak, staranność w formie podania oraz profesjonalną obsługę. Usługi cateringowe L’atmosphere wyróżnia wieloletnie doświadczenie w obsłudze Klientów biznesowych, jak i prywatnych w tworzeniu najlepszej oferty indywidualnie dobranej do potrzeb. Zlecenia realizowane są z najwyższą starannością, aby serwowane dania stały się zauważonym i docenionym elementem każdego wydarzenia.
Interesującą opcją dla tych, którzy pracują zdalnie i nie mają bezpośredniego kontaktu ze swoimi kontrahentami oraz pracownikami jest oferta świąteczna – w tym roku zespół Hilton Garden Inn Kraków Airport stworzył unikalne paczki świąteczne, w których klienci znajdą tradycyjne smaki i aromaty polskich Świąt – przygotowane specjalnie, według oryginalnych receptur.
L’atmosphere Premium Catering to również bogate menu świąteczne. Jest to idealna propozycja dla zapracowanych osób, które cenią sobie czas, jakość i dbałość o szczegóły. Przygotowanie tradycyjnej kolacji można oddać w ręce specjalistów, a samemu zrelaksować się i cieszyć się atmosferą świątecznego wieczoru w gronie najbliższych osób.