Istotą marki Kraków Airport jest: bezpieczeństwo, jakość usług, siatka połączeń, inwestycje oraz zrównoważony rozwój. Nowe logo jest symbolem otwarcia na kolejne wyzwania, ewolucji w strategii zarządzania krakowskim lotniskiem.

 
 
Od 18 maja br. Kraków Airport posługuje się nowym logotypem. Logo odwołuje się do bryły terminalu i do strategii zarządzania nowoczesnym portem lotniczym. Strategii, która wymaga spoglądania na całość funkcjonowania lotniska poprzez różne pryzmaty: pasażerów, sąsiadów, kontrahentów; uwzględniającej zmiany zachodzące na rynku lotniczym, która dokonała się w ostatnich latach: zmianę poziomu świadomości klientów, zrewolucjonizowanie dostępności połączeń oraz narzędzi planowania podróży.
Lotnisko to nie tylko nowa infrastruktura, wraz z terminalem – wizytówką lotniska, Krakowa i Małopolski. To również działania mające na celu rozwój poziomu obsługi pasażerów oraz oferowane możliwości podróży – czego przykładem jest 101 pomysłów na podróż do… dokąd tylko sobie można wymarzyć.  #PROSTOzKRAKOWA. Prosto, czyli też łatwiej, szybciej, wygodniej…
Nowy logotyp został wyłoniony w drodze otwartego konkursu ogłoszonego 6 grudnia 2016 roku. W ramach konkursu zgłoszono 92 prace, a kryteria formalne zawarte w Regulaminie spełniło 90 projektów. Zwycięzcą konkursu „Nowy logotyp Kraków Airport” w ramach obligatoryjnego zadania nr 1, tj. „Zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport wraz z księgą znaku” zostało studio graficzne 2 code reprezentowane przez Krzysztofa Drumińskiego oraz Jakuba Walkowicza. Prace oceniało Jury w skład, którego wchodzili przedstawiciele Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, Politechniki Krakowskiej, Agencji Projektowej „ARCHITEKTURA”  Czech-Duliński-Wróbel oraz Kraków Airport. Nowy logotyp będzie towarzyszył marce krakowskiego lotniska przez następne lata, uwzględniając doświadczenie Kraków Airport, biznesową strategię i zorientowanie na klienta.