-
Czy mogę zapłacić za wstęp do Business Lounge milami lotniczymi?
Business Lounge w Kraków Airport to lounge kontraktowy, tzn. nie należy linii lotniczej czy sojuszu linii lotniczych. Nie ma możliwości opłaty wstępu milami lotniczymi.
-
Czy muszę posiadać specjalną kartę by skorzystać z Business Lounge?
Każdy pasażer posiadający odpowiednie uprawnienia lub każdy kto opłaci wstęp na miejscu może skorzystać z Business Lounge. Listę uprawniających kart do wejścia znajdziesz na stronie Business Lounge
-
Czy muszę płacić za dzieci?
Dzieci do 3 roku życia mogą korzystać z Business Lounge pod opieką osoby dorosłej bez dodatkowej opłaty.
-
Jak długo mogę przebywać w Business Lounge?
Wstęp do Business Lounge możliwy jest 3h przed odlotem.
-
Czy jest strefa odpoczynku zawierająca miejsca do spania?
Nie ma wydzielonych miejsc do spania.
-
Czy jest miejsce, gdzie mógłbym popracować?
Zapraszamy do pokoju do pracy, komfortowej strefy oddzielonej akustycznie od reszty salonu, zapewni komfort do pracy. Do dyspozycji pasażerów jest komputer z drukarką.
-
Czy są podawane komunikaty o boardingu?
Aby podnieść komfort pasażerów w Kraków Airport wprowadziliśmy tzw. cichy lounge. Oznacza to, że komunikaty głosowe informujące o rozpoczęciu boardingu lub ostatnim wezwaniu na pokład są wyciszone. W razie potrzeby personel w recepcji również udziela bieżącej informacji o statusie rejsów.
-
Czy oferta gastronomiczna jest dodatkowo płatna?
Oferta gastronomiczna nie jest dodatkowo płatna.
-
Czy Business Lounge jest podawany ciepły posiłek?
W chwili obecnej nie serwujemy ciepłych posiłków
-
Czy oferta gastronomiczna obejmuje produkty wegetariańskie/wegańskie/bezglutenowe?
Oferta produktów wegetariańskich/bezglutenowych dostępna jest na życzenie.
-
Czy jest kącik dla dzieci?
Najmłodszych pasażerów zapraszamy do kącika dla dzieci, w którym znajdą zabawki, pluszaki i kolorowanki. Na terminalu znajduję się również telewizor w którym można pooglądać bajki. Mamy również krzesełko do karmienia dla niemowląt.
-
Czy jest dostęp do prasy?
Tak, oferujemy elektroniczny dostęp do prasy krajowej i zagranicznej . Kod QR to platformy dostępny jest w Business Lounge. W trosce o dbałość o środowisko nie oferujemy prasy drukowanej.
-
Czy mogę wziąć prysznic w Business Lounge?
Tak, w Business Lounge jest możliwość odświeżenia się przed lotem. Ręcznik jednorazowy, żel i szampon do kąpieli są dostępne na miejscu. Usługa nie jest dodatkowo płatna. Jeżeli chcesz skorzystać z prysznica skontaktuj się z pracownikiem recepcji Business Lounge.
-
Czy jeśli wyjdę zrobić zakupy w strefie wolnocłowej czy mogę ponownie wrócić do Business Lounge i nie ponoszę dodatkowej opłaty?
Oczywiście, pamiętaj tylko by zabrać ze sobą swoje rzeczy, przy powrocie okaż proszę ponownie kartę pokładową pracownikowi recepcji informując jednocześnie o wcześniejszej rejestracji.
-
Czy mogę zostawić swoje rzeczy, jeśli potrzebuję wyjść zrobić zakupy w strefie wolnocłowej?
Proszę zabrać swoje rzeczy ze sobą. Z uwagi na obowiązujące przepisy bezpieczeństwa prosimy o nie pozostawianie swoich rzeczy bez nadzoru na terenie lotniska.
-
Czy mogę dokonać w Business Lounge zmian dotyczących mojej podróży/rezerwacji?
Pracownicy recepcji nie mają możliwości dokonywania zmian w rezerwacjach lotniczych. Udzielą jednak informacji dot. numeru telefonu, z którym należy się skontaktować lub przekażą inne praktyczne wskazówki.
-
Czy osoby niepełnosprawne mogą skorzystać z Business Lounge?
Tak, Business Lounge dostosowany jest dla osób niepełnosprawnych. Jeżeli potrzebujesz pomocy pamiętaj o bezpłatnej możliwości skorzystania z asysty w Kraków Airport.
-
Gdzie znajduje się Business Lounge?
Business Lounge zlokalizowany jest naprzeciwko gate nr 2.
-
Czy w przypadku opóźnienia ostatniego rejsu przedłużane są godziny otwarcia salonu Business Lounge?
Tak, w przypadku opóźnienia rejsów Business Lounge może pozostać otwarty godzinę dłużej.
-
Czy personel mówi po angielsku?
Tak, możesz mieć pewność, że pracownicy recepcji udzielą wszelkiej pomocy zarówno w języku polskim jak i angielskim.
-
Czy jest miejsce, gdzie mogę przewinąć niemowlę?
Tak, w łazience damskiej dostępny jest przewijak dla niemowląt. Powiadom obsługę o potrzebie skorzystania z przewijaka.
-
Czy mogę coś wydrukować w Business Lounge?
Tak, w Pokoju do pracy znajduje się ogólnodostępny komputer i drukarka.
-
Czy jest możliwość skorzystania z Business Lounge po przylocie?
Warunkiem skorzystania z Business Lounge jest posiadanie karty pokładowej na wylot z Kraków Airport w danym dniu. W związku z czym z Business Lounge mogą skorzystać tylko pasażerowie odlatujący lub w transferze.
-
Jaka jest dostępna forma płatności?
Płatności można dokonać kartą płatniczą lub gotówką na miejscu w momencie rejestracji w recepcji. Akceptujemy płatności w polskiej walucie (PLN)
-
Jakie udogodnienia dla dzieci oferuje Business Lounge?
W Business Lounge dysponujemy przewijakiem wraz z nawilżanymi chusteczkami oraz jednorazowym podkładem. Jest również dostępne krzesełko do karmienia dla niemowląt.