-
Czy biuro parkingowe jest czynne całą dobę?
Tak, Biuro Obsługi Parkingu na parkingu wielopoziomowym czynne jest całodobowo. tel.: +48 12 639 3456.
-
Czy istnieje bezpłatny parking typu Kiss&Fly?
Tak, przed terminalem pasażerskim znajduje się zatoka parkingowa typu Kiss&Fly, umożliwiająca 8-minutowy, bezpłatny postój samochodu. W środkowej części zatoki wydzielono specjalne miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Po przekroczeniu 8 minut, każde kolejne rozpoczęte 4 minuty to koszt 5 zł.
-
Czy karta Kraków Airport Loyalty jest ważna tylko przy locie czarterowym?
Karta ta ważna jest zarówno przy locie czarterowym, jak i regularnym. Więcej informacji o karcie i programie, znajdziecie Państwo na stronie www.krakowairport/loyalty.
-
Czy osoby niepełnosprawne mogą bezpłatnie korzystać z parkingu?
Osoby niepełnosprawne mają do dyspozycji miejsca postojowe w zatoczkach Kiss&Fly przed terminalem pasażerskim, umożliwiające 8-minutowy, bezpłatny postój samochodu w celu pożegnania lub odbioru pasażerów. Na parkingu wielopoziomowym (P1), na poziomie 0 oraz parkingu terenowym (P2) znajdują się uprzywilejowane miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, ale są one płatne.
-
Jak i gdzie mogę zapłacić za parking?
Za parking wielopoziomowy (P1) i terenowy P2) można zapłacić w automatach parkingowych zlokalizowanych obok wejść do parkingu wielopoziomowego (P1) lub w Biurze Obsługi Parkingu na poziomie 0,5 parkingu wielopoziomowego (P1) lub w automatach zlokalizowanych na parkingu terenowym (P2). W automatach parkingowych oraz w Biurze Obsługi Parkingu można płacić zarówno gotówką i kartami płatniczymi. Więcej informacji w sprawie płatności za parkingi Kraków Airport można uzyskać w Biurze Obsługi Parkingu, pod nr tel. +48 12 639 3456.
-
Jak można zarezerwować miejsce na parkingu wielopoziomowym?
Miejsce można zarezerwować poprzez formularz rezerwacji na stronie: https://krakowairportparking.pl/#formularz
-
Jaka jest cena za pozostawienie samochodu na 2 tygodnie na parkingu wielopoziomowym?
Informacje o cenniku oraz o aktualnych zniżkach i promocjach można znaleźć na stronie internetowej www.krakowairport.pl w zakładce „Parking” lub kontaktując się z Biurem Obsługi Parkingu +48 12 639 3456. Dla pasażerów chcących skorzystać z oferty specjalnej na parkingu wielopoziomowym, Kraków Airport przygotował program lojalnościowy, który umożliwia uzyskanie rabatów m.in. na parking wielopoziomowy oraz zakupy w sklepach wolnocłowych. Więcej informacji o programie na stronie www.krakowairport/loyalty.
-
Co zrobić w przypadku zagubienia biletu parkingowego?
Należy zgłosić się do Biura Obsługi Parkingu zlokalizowanego na Parkingu Wielopoziomowym (poziom 0,5, sektor D). Zgubienie lub zniszczenie biletu powoduje obowiązek zapłaty zryczałtowanej opłaty parkingowej w wysokości podanej w cenniku i nie zwalnia z opłaty za czas postoju.
-
Czy na parking P2 mogą wjechać autobusy?
Na terenie parkingu P2 są wydzielone i oznaczone miejsca postojowe dla busów/autobusów, które znajdują się na końcu parkingu po lewej stronie.