-
Jak zarezerwować usługę VIP?
Rezerwacji usługi VIP można dokonać poprzez wypełnienie formularza i odesłanie go na adres mailowy business@krakowairport.pl lub przez formularz on-line. Uprzejmie prosimy o kompletne wypełnienie formularza. W innym wypadku rezerwacja nie będzie mogła być przyjęta do realizacji.
-
Czy możliwa jest zmiana lub anulacja rezerwacji?
Zmiana/Anulacja jest możliwa i bezpłatna do 24h przed usługą. Szczegółowe informacje w cenniku
-
Ile kosztuje usługa VIP?
Cena usługi VIP zależna jest od kilku zmiennych. Skontaktuj się z nami w celu przygotowania indywidualnej kalkulacji usługi pod nr tel. +48 12 639 3304 lub mailowo business@krakowairport.pl. Aktualny cennik dostępny jest na naszej stronie
-
Jakie są dostępne formy płatności za usługę VIP?
Akceptujemy płatności w polskiej walucie w formie przedpłaty przelewem lub za pomocą płatności online przy użyciu formularza Mail Order.Jest również możliwość płatności gotówką lub kartą płatniczą na miejscu w Terminalu VIP.
-
Gdzie znajduje się Terminal VIP?
Aktualna mapa znajduje się tutaj. Możesz również skorzystać ze wskazówek nawigacji w Mapach Google.
-
Czy jest wyznaczone miejsce dla osób palących?
W strefie ogólnodostępnej, tzn. przed wejściem do Terminala VIP jest wyznaczona strefa do palenia. W strefie zastrzeżonej lotniska, po przejściu kontroli bezpieczeństwa jest zlokalizowana kabina dla palących na piętrze +1 w Terminalu pasażerskim.
-
Czy osoby witające podlegają dodatkowym opłatom?
Za pobyt w Terminalu VIP do dwóch osób witających lub żegnających nie jest pobierana opłata. W przypadku większej ilości osób jest naliczana opłata zgodna z cennikiem.
-
Na ile czasu przed odlotem powinienem przyjechać do Terminala VIP?
Do każdej usługi podchodzimy indywidualnie, gdyż czas potrzebny na odprawę przed odlotem zależy od wielu czynników (liczebność grupy, ilość bagażu do odprawy, formalności związane z odprawą celną). Po otrzymaniu formularza rezerwacji usługi VIP pracownik VIP skontaktuje się z Tobą w celu uzgodnienia czasu przyjazdu.
-
Czy w ramach usługi VIP oferowany jest poczęstunek?
W Terminalu VIP serwujemy przekąski oraz napoje ciepłe, zimne oraz alkoholowe. Jest też możliwość złożenia indywidulanego zamówienia (usługa dodatkowo płatna). Współpracujemy z restauracjami na terenie lotniska, Eat&Fly oraz hotelem Hilton Kraków Airport, który przygotował specjalne MENU z posiłkami dostarczanymi do Terminalu VIP w około 30 min. Do zamówienia doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 20%. Oferta gastronomiczna może ulegać zmianom. Szczegółowe informacje znajdziesz w aktualnościach na stronie głównej.
-
Czy mogę podjechać pod samolot własnym samochodem?
Podjazd własnym pojazdem pod samolot jest możliwy jedynie w przypadku przylotów/odlotów samolotów prywatnych (Usługa dodatkowo płatna). Aktualna mapa dojazdu znajduje się tutaj. Możesz również skorzystać ze wskazówek nawigacji w Mapach Google.
-
Dla kogo jest usługa VIP?
Usługa VIP jest dostępna dla wszystkich. Mogą z niej skorzystać pasażerowie zarówno podczas przylotu, transferu jak i odlotu, na dowolnym rejsie, bez względu na klasę podróży, o dowolnej porze. Naszymi klientami są pasażerowie ceniący komfort, wygodę i czas.
-
Czy można zapłacić za usługę VIP gotówką?
Tak, jest możliwa płatność gotówką w walucie PLN. Ze względów sanitarnych oraz dla Państwa wygody proponujemy jednak płatności bezgotówkowe – przedpłata za pośrednictwem płatności online lub przelewem oraz kartą płatniczą na miejscu .
-
Nie mam samochodu, czy odbierzecie mnie Państwo z domu?
Usługa VIP ograniczona jest do infrastruktury lotniska. Jednak, jeżeli potrzebujesz transportu, możemy zamówić dla Ciebie taksówkę – współpracujemy z firmą Kraków Airport Taxi. Taksówkę opłacisz bezpośrednio u kierowcy gotówką w PLN lub kartą. Jeżeli rezerwujesz przejazd w czyimś imieniu i chcesz aby taksówka była z góry opłacona, lub przejazd znalazł się na wspólnej fakturze – jest taka możliwość, do kwoty przejazdu zostanie doliczona opłata manipulacyjna w wysokości 20%.
-
Rezerwuję Usługę VIP dla ważnych klientów, którzy mają konkretne wymagania kulinarne, czy mogę dostarczyć dla nich swój catering?
Dodatkowy catering możesz zamówić za naszym pośrednictwem. Współpracujemy z restauracjami na terenie lotniska, Eat&Fly oraz hotelem Hilton Kraków Airport, który przygotował specjalne MENU z posiłkami dostarczanymi do Terminalu VIP w około 30 min. Do zamówienia doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 20%.
-
Chciałbym, aby moi klienci mieli możliwość przejścia po czerwonym dywanie po wyjściu z samolotu, czy jest taka możliwość?
Jeżeli klienci podróżują prywatnym samolotem, jest taka możliwość bez dodatkowej opłaty. Prosimy o zaznaczenie potrzeby skorzystania z czerwonego dywanu przy rezerwacji usługi VIP na formularzu.
-
Obchodzimy ważny jubileusz, czy mogę przyjść do Terminalu VIP z bukietem kwiatów?
Oczywiście, jest taka możliwość. My również możemy zamówić kwiaty i będą czekać na Ciebie w Terminalu VIP. Powiedz nam jakie masz oczekiwania i z przyjemnością zajmiemy się tym zadaniem. Do ceny kwiatów dodana będzie opłata manipulacyjna w wysokości 20%.
-
Chciałbym, aby delegacja naszej firmy powitana była przez zespół muzyczny pod samolotem. Czy jest taka możliwość?
Staramy się spełniać prośby naszych klientów. Ze względu na specyficzne życzenie prosimy o wpisanie takiej uwagi przy wypełnianiu formularza. Sprawdzimy czy będzie możliwe spełnienie tej prośby.
-
Spieszę się na samolot, a utknąłem w korku na autostradzie, czy mogę skorzystać z usługi VIP ad hoc?
W przypadku zgłoszeń do 4h przed usługą prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Potwierdzimy dostępność i możliwość wykonania usługi.
-
Przyjechałem prywatnym samochodem na lotnisko, mam zarezerwowaną usługę VIP wraz z rodziną. Czy mogę zostawić samochód na parkingu VIP?
Parking VIP służy wyłącznie do postoju krótkoterminowego w trakcie korzystania z usługi VIP, tj. wysadzania lub odbierania pasażerów. W przypadku potrzeby zostawienia samochodu na dłuższy okres czasu, możesz skorzystać z sąsiadujących parkingów np. parkingu wielopoziomowego lub terenowego. Aktualny cennik parkingów dostępny jest na stronie.
-
Przyjeżdżam odebrać gości korzystających z usługi VIP, gdzie mam na nich oczekiwać?
W celu wysadzenia i odebrania gości zapraszamy na parking zlokalizowany przed Terminalem VIP. Mapa lokalizacji Terminala VIP znajduje się tutaj. Wjeżdżając na teren lotniska prosimy pobrać bilet wjazdowy i przekazać go pracownikowi Terminala VIP. Do Terminala VIP dojedziesz wydzielonym pasem VIP oznaczonym na znakach.
-
Czy jest możliwość wynajmu powierzchni VIP na wyłączność, np. na event firmowy?
Jest taka możliwość. Prosimy o wiadomość w tej sprawie z opisem jak event miałby wyglądać oraz dodatkowych oczekiwań i potrzeb związanych z jego organizacją (e- mail: vip.eventy@krakowairport.pl ).
-
Chciałbym zrobić niespodziankę mojej rodzinie i zamówić im usługę VIP podczas przylotu, skąd pewność, że trafią do Terminala VIP a nie do Terminala pasażerskiego?
Pracownicy VIP odpowiedzialni za usługę oczekują na pasażerów bezpośrednio przy wyjściu z samolotu. Stamtąd przewożeni są bezpośrednio do Terminala VIP.
-
Lecimy w Alpy na narty, czy muszę sam nadać sprzęt sportowy na Terminalu pasażerskim?
Proszę sprawdzić warunki przewozu na stronie internetowej przewoźnika. W przypadku podróży samolotem rejsowym właściciel bagażu proszony jest o stawienie się w punkcie odprawy biletowo-bagażowej (check-in) na terenie Terminalu pasażerskiego. Pracownik VIP wskaże drogę i pomoże w organizacji odprawy.
-
Lecę z małym psem/kotem, o czym powinnam pamiętać?
Proszę sprawdzić szczególne warunki przewozu zwierząt na stronie internetowej przewoźnika. Przy rezerwacji usługi VIP prosimy o stosowną adnotację na formularzu rezerwacji usługi. Na Twojego pupila w Terminalu VIP czekać będzie miska z wodą.
-
Lecę z Krakowa do Amsterdamu, czy tam też mogę skorzystać z usługi VIP?
Oczywiście, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z danym centrum usług VIP. Linki do głównych centrów VIP na lotniskach międzynarodowych znajdziesz w zakładce Usługa VIP na innych lotniskach. Jeżeli chcesz przekażemy Ci dane kontaktowe, prosimy o wiadomość e-mail: business@krakowairport.pl.
-
Czy dla stałych klientów są jakieś rabaty?
Zapewniamy atrakcyjne ceny i jednocześnie wysoką jakość usług. Jeżeli jesteś zainteresowany stałą współpracą skontaktuj się z kierownikiem Działu VIP&Business Services w celu ustalenia warunków umowy: vip_mgm@krakowairport.pl
-
Czy Terminal VIP jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami?
Oczywiście. Infrastruktura zaprojektowana została w sposób ułatwiający korzystanie z niej osobom niepełnosprawnym. Pracownicy VIP uczestniczą w stosownych szkoleniach i wiedzą jak wesprzeć osobę np. korzystającą z wózka inwalidzkiego. Na dojazd do samolotu zamówimy pojazd przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych.
-
Z jakim wyprzedzeniem mogę zarezerwować usługę VIP?
Jeżeli tylko znasz plan swojej podróży możesz dokonać rezerwacji usługi VIP. Możesz również zrezygnować z rezerwacji bez ponoszenia dodatkowych kosztów najpóźniej 24 godziny przed odlotem lub przylotem do Kraków Airport.
-
Czy w ramach usługi VIP mogę liczyć na pomoc przy zakupie biletu lotniczego?
Prosimy o zakup biletu lotniczego według preferencji u wybranego operatora lub przewoźnika, a następnie rezerwację usługi VIP.
-
Czy mogę zostać w Terminalu VIP na noc?
W Terminalu VIP nie oferujemy noclegów. Zapraszamy do skorzystania z usług Hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska. Terminal VIP czynny jest 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00-22:00. Jeżeli Twój lot jest zaplanowany wcześniej lub później naturalnie jesteśmy do dyspozycji. Prosimy o przesłanie formularza rezerwacji usługi VIP.
-
Chciałbym się przespać przed lotem, czy jest taka możliwość?
W Terminalu VIP nie posiadamy łóżek do spania. Zapraszamy do skorzystania z usług Hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska.
-
Czy oferujecie rabaty na usługę VIP dla dzieci?
Za usługę realizowaną dla dzieci do lat 3 nie pobieramy opłaty. Prosimy pamiętać, że w Terminalu VIP dzieci mogą przebywać wyłącznie pod opieką osoby dorosłej (opiekuna).
-
Potrzebuje prywatności, czy jest miejsce, w którym mogę spokojnie popracować?
Mamy dostępne dwa pokoje do indywidualnego wykorzystania: Apartament Prezydencki oraz Apartament Senatorski. Za dodatkową opłatą możesz skorzystać z tej przestrzeni na wyłączność. Apartament Prezydencki wyposażony jest w wygodne biurko do pracy, prywatne wejście, dostęp do światła dziennego oraz wygodne sofy i prywatną łazienkę. Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem na naszej stronie.
-
Korzystam z usługi VIP podczas odlotu, jednak warunki atmosferyczne nie pozwalają wylecieć. Czy ponoszę z tego tytułu dodatkowe opłaty?
Tak, zgodnie z zasadami korzystania z usługi VIP za każda godzinę (powyżej dwóch) pobytu Terminalu VIP pobierana jest opłata zgodnie z obowiązującym cennikiem. Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za zmianę kosztu usługi wynikającą z przedłużonego pobytu w Terminalu VIP, w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych bądź innych nadzwyczajnych okoliczności, które zakłóciły by rozkład lotów lub spowodowały opóźnienia.
-
Na formularzu rezerwacji usługi zgłosiłem 4 osoby, ale jedna osoba zrezygnowała w ostatniej chwili. Czy poniosę dodatkowe koszty?
Niezależnie czy ostatecznie z usługi skorzysta mniej czy więcej osób niż wpisano na formularzu, opłata zostanie naliczona zgodnie z wykonaną usługą i adekwatnie do liczby obsłużonych pasażerów.
-
Czy musze mieć ze sobą wydrukowane karty pokładowe ?
W przypadku podróży liniami rejsowymi personel VIP dopilnuje wszelkich formalności, w tym przygotuje karty pokładowe. Wyjątek -linie lotnicze Ryanair Sun - należy mieć kartę pokładową przy sobie w wersji wydrukowanej lub elektronicznej. Odprawa na terenie lotniska w tym wypadku również jest możliwa, ale za dodatkową opłatą zgodnie z cennikiem przewoźnika.
-
Czy mogę wziąć prysznic w Terminalu VIP?
Tak. W Terminalu VIP znajduje się prysznic ze wszystkimi niezbędnymi przyborami toaletowymi jednorazowego użytku. Każdy pasażer korzystający z usługi VIP ma możliwość skorzystania z prysznica bez dodatkowej opłaty.
-
Jak długo będę musiał oczekiwać po przylocie na swój bagaż?
Po wylądowaniu, Pracownik VIP przewiezie Cię samochodem Lexus do Terminala VIP. Tutaj będziesz oczekiwać na dostarczenie bagażu. Dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na bagaż był jak najkrótszy, najczęściej wynosi on od kilku do kilkunastu minut.
-
Po odebraniu bagażu w Terminalu VIP zauważyłem, że jest on zniszczony. Co teraz?
Pracownik VIP umożliwi Ci kontakt z przedstawicielem przewoźnika odpowiedzialnego za obsługę procesu zagubionego lub uszkodzonego bagażu. W razie potrzeby, pomożemy w wypełnieniu dokumentów dla przewoźnika związanych ze zgłoszeniem uszkodzenia lub zagubienia bagażu.
-
Czy mogę przewieźć broń?
Proszę sprawdzić zasady przewozu broni na stronie internetowej przewoźnika. Informacji nt. organizacji procesu odprawy broni podczas usługi VIP udzieli personel Terminalu VIP.
-
Czy mogę powitać moich gości pod samolotem?
Jesteśmy otwarci na realizację różnych potrzeb naszych klientów. Prosimy o wpisanie stosownej uwagi w formularzu rezerwacji usługi VIP. Sprawdzimy czy będzie możliwe spełnienie Twojego życzenia.
-
Czy mogę wykupić voucher na usługę?
Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem vouchera na usługę VIP prosimy o kontakt z kierownikiem działu VIP&Business Services (e-mail: vip_mgm@krakowairport.pl)
-
Przyjechałem na lotnisko, gdzie mogę zaparkować?
Jeżeli przyjedziesz na lotnisko swoim samochodem możesz skorzystać z jednego z sąsiadujących parkingów np. parkingu wielopoziomowego lub terenowego.
-
Zarezerwowałem usługę Meet&Assist. Czy będzie ktoś na mnie czekał z obsługi? Jak mogę się skontaktować z tą osobą? W jakim miejscu mamy się spotkać?
Miejscem spotkania jest punkt informacji lotniskowej.
-
Czy usługa Meet & Assist jest dostępna na przylocie i odlocie?
Usługa Meet & Assist dostępna jest podczas odlotu. Podczas przylotu zachęcamy do korzystania z usługi VIP.
-
Jest długa kolejka do kontroli bezpieczeństwa. Boję się, że nie zdążę na samolot.
Korzystając z usługi Meet & Assist wraz z naszym pracownikiem zapraszamy do skorzystania z Fast Track. Usługę Meet&Assist trzeba zamówić min. 24 godziny wcześniej.
-
Korzystając z usługi Meet&Assist, chcę kupić upominek w strefie wolnocłowej. Czy mogę prosić o pomoc w tej kwestii?
Tak, nasz pracownik pomoże Ci znaleźć odpowiedni sklep.
-
Gdzie mam oczekiwać na odlot samolotu?
W ramach usługi Meet & Assist zapewniamy wstęp do salonu Business Lounge, gdzie komfortowo będziesz mógł oczekiwać na swój odlot.
-
Czy nie przegapię swojego odlotu będąc w Business Lounge?
Aby podnieść komfort pasażerów w Kraków Airport wprowadziliśmy tzw. cichy lounge. Oznacza to, że komunikaty głosowe informujące o rozpoczęciu boardingu lub ostatnim wezwaniu na pokład są wyciszone. W razie potrzeby personel w recepcji również udziela bieżącej informacji o statusie rejsów.
-
Nie znam topografii lotniska. Jak trafię do mojego gate’u?
Pracownik Business Lounge chętnie wskaże Ci drogę do Twojej bramki odlotowej. Możesz również skorzystać z aplikacji Kraków Airport, która ułatwi nawigację po lotnisku.
-
Jaka jest dostępna forma płatności?
Płatności można dokonać kartą płatniczą lub gotówką na miejscu w momencie rejestracji w recepcji. Akceptujemy płatności w polskiej walucie (PLN)